pátek 2. ledna 2015

Nový rok 2015 a mé přání do něj.

Ahojte.
Tak máme tu Nový rok. Nebo přesněji jsme měli pár dnů zpět. Znáte to, na náměstí je večer velký dav, po většinou rodiče zmanipulovaní svými ratolestmi, aby tedy šli po letech zkouknout roj barevných světýlek, který po sobě zanechá leda tak bordel a smrad. O pár hodin později se už po ulicích potulují první (ne)šťastní spoluobčané, kteří to krapet přepískli se štamprlema. Půlnoc je řádně ohlášena, nikoliv však kukačkou na hodinách, ale další salvou barevných světélek, které jsou vypuštěny nadšenci po celém městě/vesnici.

Můj Silvestr však začal jako každým rokem podstatně dříve. Nedobrovolným vstáváním o půl deváté - po asi třech hodinách spánku (samozřejmě jsem si četla, konkrétně Pýcha a předsudek) - jsem se vybelhala z postele, přičemž jsem vykopala i kamarádku, - zdravím Kiky! - která u nás spala. Následovala snídaně, která však byla v podobě oběda. Poté naštvané mručení, když jsem zjistila, že se vyráží až o půl 10, ne v 9, což znamenalo, že jsem mohla ještě klidně spát. Ovšem minulost už nezměníš, že jo...
V deset jsme dorazili na smluvené místo a ke mně, taťkovi a strýci se přidal další strýc a teta. Následoval skoro hodinový výšlap povětšinou do kopce po asfaltce pokryté sněhem. Když jsme konečně došli až nahoru, následovalo cigárko (strýc a taťka) a šlo se do hospody.
Statečně jsem odolala všem pokusům mi vecpat maso a po několika pokusech jsem raději přestala chroupat zeleninu, protože vlastně ani moc jako zelenina nechutnala... Ještě, že jsem byla tak moudrá, a na snídani jsem obědvala, chytrá Anetka.
Po několika hodinách popíjení coly/kofoly/horké čokolády (mňam!)/kávy jsme se zase vraceli domů, tentokrát však v lepší náladě, u rodinky zapříčiněné malým množstvím alkoholu, u mě spíš faktem, že jsme tentokrát šli z kopce, a protože to všem kromě mě klouzalo. :D
Večer proběhl ve čtení knížky a zatímco většina mých šestnáctiletých a sedmnáctiletých vrstevníků ležela někde naprosto mimo, já si přiťukávala sklenicí bohemia sektu s mamčou a navzájem jsme si popřály krásný Nový rok.

A stejně tak i Vám přeji krásný Nový rok, úspěchy do pracovního/školního i toho osobního života, spokojenosti, pevného zdraví, spoustu úsměvů a okamžiků, na které budete hrdě a šťastně  vzpomínat! 




Žádné komentáře:

Okomentovat